Servisi naslonjeni na Rapidex, koji su uvek od pomoći onima koji se nađu na jugu Srbije ili idu ka Bugarskoj, Severnoj Makedoniji i Kosovu i Metohiji, kao i u suprotnom smeru, svakako su BLT i Autoservis „Paunović“ u Jelašnici, „Autotehna d.o.o.“ u Kočanu kraj Doljevca i „Global servis“ u Pepeljevcu nedaleko od Kuršumlije.
Kamioni većinom marki Mercedes i MAN smenjuju se u rukama majstora servisa BLT.
-Kod MAN-a najčešće intervenišemo na diznama i pumpama visokog pritiska, a neretko rešavamo i probleme sa diznama kod Mercedeca. Radimo i „generalke“, naravno. Dolaze nam uglavnom oni sa motorima Euro 3 i 4, kaže Dragan Mladenović iz autoservisa BLT, koji saradnju sa Rapidex-om ocenjuje kao fantastičnu, uz uverenje da će takva i da ostane u narednom periodu.
-Imaju sve što nam je potrebno i lično nam to dostavljaju, kratko i jasno ističe Mladenović.
Kada je reč o našoj kompaniji, sa njim je saglasan i Milan Paunović, vlasnik Autoservisa „Paunović“, na čijem kanalu se takođe nalaze MAN-ovi, Mercedesi, kao i kamioni Iveco.
-Brza dostava i uvek na stanju neophodni delovi. Čim su nam potrebni, tu su u roku od pola sata. To je ono što je najvažnije za našu odličnu saradnju sa Rapidex-om, veli Paunović.
A u vezi sa kvarovima, kaže da nema pravila.
-Radimo na kočnicama, setovima kvačila, motornoj grupi… Već nam na servis stižu setovi kvačila i turbine kod „petica“ i „šestica“, kao i veliki servisi kod onih koji su prešli 600.000 kilometara, pojašnjava Paunović.
U oba pomenuta servisa ima posla takoreći neprestano. Slično je i u „Autotehni d.o.o.“, vlasnika Gojka Gambirože. On je ne tako davno otvorio servis u mestu Kočane kod Doljevca, ali odavno nabavlja delove u Rapidex-u.
-Extra i super je raditi sa njima, u nekoliko reči objašnjava Gambiroža.
U njegovom servisu dosta se radi na menjačima.
-MAN-ovi, Mercedesi, Volvo, servisi na njima i sve drugo što je potrebno, mi smo tu da „izlečimo“, navodi Gambiroža. A njegove mušterije kažu da je pravo zadovoljstvo imati takvog majstora, koji izuzetno brzo utvrdi kvar i još brže ga otkloni.
A sa područja Kuršumlije, Prokuplja, Blaca, kao i sa Kosova i Metohije dolaze kamioni u „Global servis“ u Pepeljevcu, kod Kuršumlije, vlasnika Vladimira Obradovića.
-Imamo puno intervencija na kamionima koji rade u šumi, takozvanim šticarima. Zastupljeni su svi tipovi vozila, a pogotovo Scania i Volvo, kao i Mercedes I MAN. Kočioni sistemi, diskovi, pločice, ali i kvačila, delovi motora…, nabraja Obradović ono sa čime se najčešće sreće. I sve mu je, kako kaže, lakše uz Rapidex.
A u jugozapadnoj Srbiji svaki kamiondžija zna za Auto-servis “ZTR Arif” u Velikoj Župi kod Prijepolja. Njegov vlasnik, Arif Bugujevci, kaže da najviše voli kada mu na popravku stignu Mercedes i MAN.
-Oni su ponajbolji i meni najlakši za rad. Najčešće se bavim kočnicama, kvačilima i ostalim potrošnim elementima, navodi Arif, koji iza sebe ima osmogodišnje iskustvo. Rado bi da znanje prenese i na drugog, ali kaže da je malo mladih zainteresovanih za takav posao.
A njegov posao, kako sam veli, mnogo je lakši uz Rapidex. -Rapidex je prva liga. Svaka im čast!
Nudila su mi se druga slična preduzeća, ali od Rapidex-a nema boljih, i po kvalitetu proizvoda, ali i spremnosti da pomognu. Najbliža mi je njihova poslovnica u Čačku, odakle nabavljam 90 odsto delova. A otkad sam počeo da radim, koristim Rapidex-ovo ulje Q8 i nikada ga nisam menjao. A i zašto bih, kada smo zadovoljni i mušterije i ja?, postavlja Arif pomalo retoričko pitanje.
Uvek i svuda, Rapidex ostaje Vaš najbolji prijatelj na putu!